Σελίδες

Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

💜Review προϊόντων Garnier & Loreal 💜 καθημερινή περιποίηση και φροντίδα του προσώπου 💜

Τα καλούδια τα είχα αγοράσει πριν καιρό και τα χρησιμοποίησα πάλι πριν καιρό.Η επιδερμίδα μου είναι μεικτή, που σημαίνει λιπαρότητα στην περιοχή Τ και ξηρότητα στα μάγουλα. Παρατήρησα μεγαλώνοντας ειδικά μετά τα 38 μου πως η περιοχή Τ δεν εμφανίζει πια τόση έντονη λιπαρότητα και τα ροδαλά μαγουλάκια έχουν πια έντονη ξηρότητα. Τα συγκεκριμένα καλούδια τα επέλεξα μάλλον λάθος αφού τελικά οι ανάγκες μου είναι σε άλλο level πια. Δεν είναι κακά τα προϊόντα. Εγώ δεν διάλεξα σωστή σειρά από την ποικιλία που διαθέτει η Loreal και η Garnier
Το τονίζω για να μην παρεξηγηθώ. 
Τώρα, όσο καιρό τα χρησιμοποιήσα ( πριν βαδίσω τα 40thing καλά πατημένα) μπορώ να πω πως λειτούργησαν άψογα.Θα σου πως απευθύνονται σε ηλικίες με ξηρό δέρμα έως 30. Από κει και πέρα χρειάζεται το δέρμα αυτό έξτρα και εξειδικευμένη περιποίηση οπότε δεν μπορώ με σιγουριά πως θα σε καλύψει.
Τα καλούδια είναι  
 

Hydra Match 24ωρη Κρέμα Ενυδάτωσης για Απαλότητα



Miracle Skin Perfector ανοιχτόχρωμοη επιδερμίδα 

Ideal Soft Κρεμώδες Τζελ καθαρισμού 
 
 Πάντα αναζητώ δοκιμάζοντας πολλές φορές εις βάρος της τσέπης μου προιόντα. Αλλά δεν θα μπορούσα να είμαι αντικειμενική διαφορετικά . Το ξέρεις. Γι αυτό και με ακολουθείς και με παρακολουθείς σε ό,τι γράφω.
Να ξέρεις πως και οι δύο εταιρίες ναι μεν ανήκουν σε ευρείας κατανάλωσης brandnames αλλά με καλή δουλειά σε συστατικά και προϊόντα. Αρκεί να βρεις αυτό που ταιριάζει σε σένα και στην επιδερμίδα σου. Θα πρέπει να γνωρίζεις τον τύπο της για να αγοράζεις καλούδια σωστά για σένα, άσχετα την ηλικία.
Πχ μπορεί να είσαι κάτω από 30 αλλά η επιδερμίδα σου να είναι ξηρή σαν να είσαι 45. 
Αυτό βέβαια είναι μια άλλη κουβέντα που θα ασχοληθούμε σε άλλο άρθρο .

Αν σου άρεσε α) περιμένω σχόλιο σου β) κοινοποίησε το σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: