Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

💜Ωδή Review στο απόλυτο αντικυτταριδικό προϊόν💜 Cocosolis 💜



 Τι να πω και να μην πω για ένα καλούδι που γίνεται αχώριστος σύμμαχος στην καταπολέμηση της κυτταρίτδας Λιακάδα μου;
Ήρθε στα χέρια μου στις 10 Μαρτίου του σωτήριου έτους για την κορμοαστασιά μου 2018
Ναι, προσέχω διατροφή, κινούμαι,περπατώ, ανεβαίνω σκαλιά , προσέχω διατροφή αυστηρά πια μέσω διατροφής Dukan .Αλλά η κυτταρίτιδα μου δεν λέει να με αποχωριστεί.
Ω ναι ! Συμβαίνει άλλωστε σχεδόν σε όλες τις γυναίκες, ανεξάρτητα την ηλικία τους.
Το ξηρό λάδι της Cocosolis έγινε αχώριστο προϊόν της καθημερινότητας μου

   Γιατί το ξεχώρισα  το Cocosolis Anticellulite Dry Oil αφού πίστεψε με έχω δοκιμάσει πολλές πολλές εταιρίες στην 20χρονη προσπάθεια μου να εξαφανίσω την όχι τόσο κολακευτική όψη φλοιού πορτοκαλιού από πόδια, κοιλιά, μηρούς και μέση.

1. Απορροφάται εύκολα, άμεσα 
2. Τα συστατικά του : έλαιο καφέ, λάδι σταφυλιού,έλαιο καρύδας και κάνναβης,jojoba, σουσαμιού και δύο συστατικά αποδεδειγμένης φόρμουλας με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και βιταμίνη Ε βοηθούν και σιμιλεύουν το σώμα , βοηθώντας την λείανση της όψης φλοιού πορτοκαλιού στο έπακρο
 Ορίστε και αναλυτικά : Sesame Seed Oil *, Coconut oil*, Caprylic/Capric Trigliceride oil- from Coconut Oil, Octyldodecyl Olivate- from Olive oil, Jojoba Oil*, Grape Seed Oil*, Hemp Seed Oil*, Sorbitane Laureate, Lauroyl Proline, Coffee Seed Oil*, Vitamin E,  Aroma
*Organic Ingredients από την ίδια την εταιρεία όταν έψαξα να μάθω περισσότερα
3. Ενυδατώνει το σώμα με καθημερινή χρήση
4.Το χρησιμοποιείς ως λάδι κατά της κυτταρίτιδας
5.Μπορείς να το χρησιοποιήσεις ως λάδι μασάζ, αφού διεγείρεται η κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου
6. Το χρησιμοποείς ως θεραπεία εντατική αφού μπορείς να το απλώσεις στο σώμα μια πλούσια ποσότητα και περιμένεις 30 λεπτά για να ξεβγάλεις ή μπορείς να κοιμηθείς όλη νύχτα και να ξεβγάλεις


  Ποτέ δεν προτείνω κάτι αν δεν έχω δει προσωπικά αποτελέσματα . Και η απόδειξη αυτού είναι πως δεν έχω φράγκο στην άκρη επειδή με έχω επενδύσει σε αμέτρητα καλούδια περιποίησης.

 Θα το παραλάβεις δωρεάν σε 3 έως 5 μέρες 
Μπορείς να διαβάζεις το μπλογκ της Cocosolis    για να ενημερώνεσαι  για θέματα που σίγουρα σε αφορούν, όπως  υγιείνη  διατροφή, γυμναστική,  περιποίηση μαλλιών, μικρές και μεγάλες συμβουλές για ασφαλές και γεμάτο χρώμα μαύρισμα, φροντίδα δέρματος . 
 Είχα πολύ καιρό να βρω κάτι που να ταιριάζει στο δέρμα μου , στις ανάγκες που έχει.
Θέλω για μένα πάνω από όλα να με φροντίζω και να με προσέχω Λιακάδα μου , γιατί το αξίζω.
Θέλω να πιστεύω πως και εσύ έχεις την ίδια επιθυμία για σένα . 

Περιμένω σχόλια σου . 
Φιλί γλυκό 
Διάδωσε και κοινοποίησε το review μου αν σου άρεσε.

cocosolis.com/gr/cocosolis-anticellulite-dry-oil/

Δεν υπάρχουν σχόλια: