Σελίδες

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Η αγοραστική μου εμπειρία στο Beautyware.gr


Σε μια από τις σπάνιες αγορές μου - αφού τα οικονομικά μας ζορίζονται- αποφάσισα πριν ένα μήνα περίπου να δοκιμάσω νέα προϊόντα όσο αφορά τη λεύκανση προσώπου, σαμπουάν για να μακρύνουν πιο γρήγορα τα μαλλιά μου και ενυδατικό ορό για την φατσούλα μου.

Όπως σας έχω πει δεν κρίνω κάποιο καλλυντικό προϊόν από την τιμή αν θα είναι καλό ή όχι.
Έτσι έπεσε στις προτεινόμενες διαφημίσεις του φουμπούκιου και το site Beautyware. 
Τιμές λογικές από 3 έως και 13 ευρώ serum, κρέμες προσώπου της εταιρίας UP  και Verona που προτίμησα .
Κατέθεσα στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.
Το site τους αρκετά εύχρηστο,απλό, λιτό χωρίς να μπερδεύεσαι και να χάνεσαι.Τουλάχιστον για μένα αυτό παίζει ρόλο, αφού δεν είμαι γκατζετάκιας και θέλω να μπορώ να πλοηγηθώ με ηρεμία, εύκολη αναζήτηση προϊόντων.
Η ποικιλία τους τεράστια είναι Λιακάδα. 
Επόμενος στόχος μου σίγουρα θα είναι τα του μακιγιάζ και ειδικά τα πινέλα.
Μόλις αγοράσω θα σε πω σε νέο ρεπορτάζ.
Τους τηλέφωνησα να τους ενημερώσω, γιατί είχα κάνει δύο παραγγελίες σε δύο ξεχωριστές ημερομηνίες, έτσι από χαζομάρα μου επιβαρύνθηκα 2 φορές τα μεταφορικά έξοδα.
Έφτσαν Τρίτη πρωϊ, αφού είχα καταθέσει Παρασκευή μεσημεράκι.
Έχω ξεκινήσει να χρησιμοποιώ 
αυτά τα 3 καλούδια 
  1. Intensive Brightening Serum  της Skin Up,Pro White facecreamserum
2.Discoloration Brightening Anti-
Agenig Face Cream της Skin Up spf 15
3. Intensive Whitening Night Cream της Verona

Τις εφαρμόζω πάντα βράδυ!
Πάντα θα προσθέσω και την ενυδατική μου - αυτή την εποχή χρησιμοποιώ την argan oil της macrovita .
Δεν ξεχνώ την κρέμα ματιών μου.
Το πρωί δεν φεύγω από το σπίτι χωρίς αντιηλιακή και έχω ξεχωρίσει - λόγω των απαιτήσεων της επιδερμίδας μου-
του Korre την Αντιηλιακή Κρέμα Προσώπου, Κόκκινο Σταφύλι/ Αντιρυτιδική/Κατά των πανάδων με spf 50
 Το σύνολο των αγορών μου ήταν 60 ευρώ. Ένα μικρό παράπονο - και πάλι- ήταν πως δεν υπήρχε ένα κατιτίς δώρο.
Δεν αναφέρομαι σε χρηματική αξία, με καταλαβαίνετε.
Αλλά όπως έχω πει όταν πια κάνω αγορές δεν χρησιμοποιώ την ιδιότητα μου.Να δω πως αντιμετωπίζουν τις πελάτες λιανικής τους.
Θα μου πεις βρε Φαίη περιμένεις από σένα να σωθούν με τα 60 ευρώ σου;Όχι βέβαια αλλά να ... ένα δωράκι μια γλυκιά κίνηση, μια κρέμα χεριών, την πιο οικονομική.
Αυτό που γνωρίζω γιατί ασχολούμαι με τις πωλήσεις χρόνια είναι πως πάντα ένα μικρό δωράκι, δείχνει πως το κατάστημα, η εταιρεία, ο έμπορος σε ευχαριστεί με την κίνηση αυτή.
Πάντως είναι αξιόπιστο site , και απόδειξη με έστειλαν και στην ώρα τους ήρθαν.Η εξυπηρέτηση άψογη Λιακάδες και έχω μείνει ήδη ικανοποιημένη από τα καλούδια που αγόρασα.

Όσο για τα προιόντα θα σου πω και σε άλλο ξεχωριστό Post πως πήγαν.
Μέχρι στιγμής έχω μείνει ευχαριστημένη.





Δεν υπάρχουν σχόλια: