Σελίδες

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Ποτέ πια σκασμένες φτέρνες Λιακαδάρα μου με υλικά της κουζινάς της μαμάς ! Τι ; Ακόμη το σκέφτεσαι ;




Ξέρω πως είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που σε βασανίζουν Λιακαδίτσα μου .
Δικαιολογήμενα θα σε πω εγώ. 
Ναι το ξέρω δεν έχεις χρήματα για πεντικιούρ κάθε 10 μέρες . Τι μου στενοχωρίεσαι βρε συ; Αφού ξέρεις πως είμαι δω για σένα. Αν δεν βρω βρε λύση για τα δικά μου προβλήματα που είναι οι σκασμένες φτέρνες και τι θα μπορούσα να κάνω ... 
Λοιπόν θα χρειαστείς 3 απλά και οικονονικά υλικά! 


Δεν ξεχνάμε πως ....
Το σκάσιμο στις φτέρνες προκαλείται επειδή στο σημείο αυτό ασκείται η μεγαλύτερη πίεση του σώματος.
 

Πρώτα και βασικά θα χρησιμοποιείς κρέμες ειδικές για ενυδάτωση στο πατουσάκι. 
Από την απλή Nivea από κηραλοιφή από ότι θες εσύ.Μπορείς να εμπιστευτείς _καθώς έχω υπάρξει δεινή πεντικιουριστ!!!_ και τις κρέμες της εταιρείας Gehwol θα τις βρεις στα φαρμακεία! Κάνουν Θ Α Υ Μ Α Τ Α .

Ελαφρόπετρα
θα την χρησιμοποιείς μετά από το μπάνιο σου ή θα γεμίσεις την λεκανίτσα σου με ζεστό χλιαρό νεράκι_ανάλογα την εποχή του πεντικιούρ_ και θα προσθέσεις σαπουνάκι . 
Στην συνέχεια θα τρίψεις το πατουσάκι εκεί που γίνεται ο κακός χαμός! 
Ναι ενυδατώνεις! Ναι δεν θέλω να σου πω πως η η βαζελίνη είναι κάργα χημικό παράγωγο του πετρελαίου ...αλλά τι να σε κάνω που σε μάθανε έτσι τα χαζά ρεπορτάζ ομορφιάς από άσχετες beautistes !!! Προτιμώ να αγοράσεις μια κρέμα από τα μαγαζιά με 1 ευρώ παρά βαζελίνη!!!
 


Λευκό ξύδι

 Θα ρίξεις ένα τέταρτο φλιτζάνι λευκό ξίδι σε ζεστό νεράκι. Θα αφήσεις πατουσάκι για 10 με 15 λεπτά. Μετά θα πάρεις ράσπα -ξύστρα ποδιών ή ότι άλλο θες και κάνεις απολέπιση...
Ναι δεν ξεχνάς ενυδάτωση !!

Ενυδάτωση! Ενυδάτωση! Ενυδάτωση! Ενυδάτωση !
Ενυδάτωση! Ενυδάτωση! Ενυδάτωση!
Ενυδάτωση !


Χυμός Λεμόνι

Στο ζεστό χλιαρό νεράκι σου προσθέτεις χυμό λεμονιού . Στίψε ένα. Μετά απολεπίζεις και ενυδατώνεις....


Ορίστε έτοιμο κουκλάκι ζωγραφιστό σε έχω με υλικά κόστους κάτω των 10 ευρώ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: