Σελίδες

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Η δημιουργία του χειροποίητου στα καλύτερα του

















 1. Πόσο καιρό ασχολείστε και πως ξεκίνησε αυτή η δημιουργική απασχόληση 2. Τι ύφος έχουν συνήθως οι δημιουργίες σας 3. Από που εμπνέεστε 4. Που απευθύνονται οι δημιουργίες σας 5. Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον 6. Πειτε μας λίγα λόγια για τα χειροποίητα κοσμήματα σας και τις δημιουργίες σας



 1) άρχισα πριν 8 χρόνια να ασχολούμαι με το κόσμημα, όταν μια μέρα ήθελα να κάνω δώρο σε μια φίλη που γιόρταζε και σκέφτηκα και μοναδικό. Τι θα ήταν ήταν αυτό; Σίγουρα και χειροποίητο. Έτσι πήγα και πήρα υλικά και της έκανα το πρώτο κολιέ μου. Και μετά ήρθε το δεύτερο, το τρίτο κ.ο.κ. 

 2)συνήθως θέλω να είμαι στην επικαιρότητα, οπότε διαλέγω μοντέρνα υλικά. 

 3)εμπνεομαι από την καθημερινοτητα. Πάντα κοιτάω το στυλ των γύρω μου και πάντα μου ρχονται ιδέες.εννοείται βέβαια εμπνεομαι πολύ κι από τα ίδια υλικά. Βλέποντας μια χάντρα για παράδειγμα φαντάζομαι κατευθείαν το κόσμημα που θα κάνω. 

 4)οι δημιουργίες μου συνήθως απευθύνονται σε άτομα νέα που ακολουθούν τη μόδα.υπάρχουν όμως και "μεγαλύτερα" κορίτσια που προτιμούν τα πιο κλασικά μου κομμάτια. Κι έτσι είμαστε όλοι ευτυχισμένοι..... 

 5)τα σχέδια μου για το μέλλον είναι να εξελιχθώ και στο θέμα του ντεκουπαζ (η τέχνη να διακοσμεις ένα αντικείμενο).έχω αρχίσει να ασχολούμαι και μ αυτό το αντικείμενο και είναι κάτι που μ αρέσει πολύ. 

6)τα κοσμήματα μου θέλω να είναι μοναδικά. Θέλω αυτή που θα τα φοράει να αισθάνεται όμορφη. Να ανεβαίνει η αυτοπεποιθηση της. Για μένα η δημιουργία είναι το παν. Με χαλαρώνει.με ηρεμεί.χωρίς αυτή δε θα είχε νόημα η ζωή μου. Γι αυτό σας περιμένω όλους στη σελίδα μου στο Facebook "handmade accestories ", να σας λύσω οποιαδήποτε απορία έχετε και γιατί όχι..... να φτιάξουμε μαζί το ένα και μοναδικό κόσμημα αποκλειστικά και μόνο για σας...... Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια: