Σελίδες

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Δυνατός συνδιασμός με 2 αγαπημένα προιόντα για τα μαλλιά .

 Δύο προιόντα έχω λατρέψει και χρησιμοποιώ : την κερατίνη σε σπρέι της Byphasse - κάνει θαύματα και δεν πιστέψεις πως κοστίζει 3 ευρώ - και το δεύτερο προιόν είνια της Syoss thermo care με keratin από την σειρά της oleo intensive 
Πάμε να τα γνωρίσουμε καλύτερα . 
Οι τιμές τους θα σε εκπλήξουν καθώς θα σου επιβεβαιώσουν - όπως έγινε και με μένα - πως δεν χρειάζεται το καλό προιόν για την περιποίηση σου να σου αδειάζει την τσέπη.






 Το σπρέι κερατίνης της byphasse κοστίζει 3 ευρώ και μπορείς να το βρεις σε μαγαζιά ευρείας καταναλώσης.
Εχοντας δοκιμάσει στις ένδοξες εποχές μου ως εργαζόμενο νιάτο με μισθό - τότε - παρακαλώ -= 750 ευρώ ..καθαρά !! -αχ ..- και έχοντας πάντα υπόψιν πως τελικά το καλό προιόν δεν σου αδειάζει τη τσέπη ... το αγόρασα.
Κάνει θαύματα και στο υπογράφω γιατί δυστυχώς έχω ταλαιπωρήσει πολύ τα μαλλιά μου με βαφές και με τον ήλιο και την θάλασσα το καλοκαίρι τα μαλλιά μας αφυδατώνονται περισσότερο . Απαλά τα μαλλιά και δεν σου δίνει την αίσθση πως φοράς "κράνος" προστασίας . Δεν έχει έντονη μυρωδιά για να σε νομίζουν όλοι πως .... είσαι σπρέυ για τις κατσαρίδες! Οχι έχει μια απαλή μυρωδιά φρεσκάδας - προσωπικά το λατρεύω το άρωμα του- και ενυδατώνει, φροντίζει και περιποιείται τα μαλλιά μου .
 Το χρησιμοποιώ χειμώνα καλοκαίρι και στη παραλία . Δηλαδή είναι το προιόν που έχω στην τσάντα μου και μόλις κάνω το ντους μου από την θάλασσα στην παραλία ούσα, θα ενυδατώσω το μαλλάκι μου με το σπρεύ μου ! Ναι μετά εννοείται πως θα φορέσω και το καπέλο μου θα αράξω κάτω από την ομπρέλλα μου και θα λιαστώ με προστασία. Το χρησιμοποιώ και μετά το μπανιό μου , αφού εννοείται για μένα τουλάχιστον θα έχω κάνει και μάσκα ενυδάτωσης στο μαλλάκι μου !
Επιβάλλεται να το αποκτήσεις !  η τιμή του και η προσφορά του η βοήθεια που θα σου προσφέρει ...μπορεί και είμαι σίγουρη πως θα σε γοητεύσουν!





 Το δεύτερο προιόν που με έκανε εντύπωση και κυρίως στα μαλλιά μου - γιατί αυτά πρωταγωνιστούν στην ομορφιά μου - είναι η κρέμα περιποίησης και προστασίας και φροντίδας της Syoss . Γενικά δεν είχα διαβάσει καλά reviews για τα περισσότερα προιόντα της εταιρίας αλλά δεν τα αφήνω να με προκαταβάλλουν αρνητικά.Συνεχίζω να δοκιμάζω παρά την ανεργία μου και τα περιορισμένα μου οικονομικά! Η τιμή του προιόντος την βρήκα στα 5 ευρώ περίπου στα ΑΒ μάρκετ. Ισως σε άλλα καταστήματα να υπάρξουν σε προσφορά τα προιόντα της και έτσι θα βρείτε και αυτό .
Γενικά τις προσφορές να τις ελέγχετε και αν σας συμφέρουν να τις επιλέγετε.
Πάμε να σας πω ...εντυπώσεις και αποτέλεσματα ! Βασικά θα μιλήσω εκ μέρους των μαλλιών μου : Το λάτρεψαν. Το χρησιμοποιώ χειμώνα καλοκαίρι ! ναι ναι ! Το πήρα και στην θάλασσα και το χρησιμοποίησα και αυτό μετά την διαδικασία του πλυσίματος ξεβγάλματος του αλατιού της θάλασσας.
Εντάξει εννοείται πως το χρησιμοποιείς πάντα μετά το λούσιμο σου και πριν στεγνώσεις τα μαλλιά σου με το σεσουάρ! Εχει το επιθυμητό αποτέλεσμα που θες αφήνοντας τα μαλλλιά απαλά χωρίς να φριζάρουν και ναι ! δεν έχεις την αίσθηση της κάσκας του κράνους πως φοράς στα μαλλιά σου.
https://www.facebook.com/FoteiniLiakadaMoy/photos/a.523828451082231.1073741838.183616521770094/612508928880849/?type=1&theater
 Ειναι ένα προιόν που έχω ξεχωρίσει και μπορείς άνετα να το χρησιμοποείς χεμωνα καλοκαρί . Προσωπικά το έχω εφαρμόσει και έχω μαλλί αρκετά απαιτητικό στην ενυδάτωση του και στην προστασία του και την περιποίηση του.

Ολα τα παραπάνω είναι εντυπώσεις και αποτελέσματα προσωπικής εμπειρίας και χρήσης. Ισως εσύ να τα έχεις χρησιμοποίησει και να μην έμεινες ευχαριστημένη . Το σέβομαι . Άλλωστε δεν είναι δυνατόν όλα τα προιόντα να ταιριάζουν με όλους τους τύπους και την ποιότητα του μαλλιού μας !
θα χαρώ να διαβάσω σχόλιο σου !
Οι ποσότητες και των 2 προιόντων είναι ικανοποιητικές περίπου στα 300 και 250 ml και όπως είπα και οι τιμές τους θα σε εκπλήξουν σε σχέση με την φροντίδα που θα σου προσφέρουν

Πάμε για διαγωνισμό λοιπόν ! 
Μια λιακαδίτσα θα τα κάνει δικά της !
Τα βήματα απλά 
 Like στην σελίδα της λιακαδίτσας

https://www.facebook.com/FoteiniLiakadaMoy

Εγγραφή στο blog μου ! και έτσι θα έχεις έξτρα συμμετοχή! Αφήνεις σχόλιο σου με το email και το προφίλ σου στο Facebook για να μπορώ να σε ενημερώσω σε περίπτωση που κερδίσεις!


Share το άρθρο αυτό και θα έχεις τόσες συμμετοχές όσες και οι κοινοποιήσεις σου ! Το ίδιο θα ισχύσει και στο post στην σελιδα της Λιακάδας !!που θα βρεις εδώ!
https://www.facebook.com/FoteiniLiakadaMoy/photos/a.523828451082231.1073741838.183616521770094/612508928880849/?type=1&theater



Δεν υπάρχουν σχόλια: