Σελίδες

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Και μια νέα χρονιά ξεκίνησε .... Αι καλή μας αρχή !



Μια νέα χρονιά ξεκίνησε και τα ποτήρια της σαμπάνιας γέμισαν .Γέμισε και η αίθουσα με χρυσά και κεντημένα όνειρα με στρας και διαμάντια και ...ελπίδα .
Ναι ελπίδα για μια χρονιά που πρέπει να είναι η καλύτερη και η ομορφότερη όλων. Με τόση γκίνια ούτε ο χειρότερος χαρτοπαίκτης δεν θα τα έκανε θάλασσσα όπως έκανα εγώ . Αλλά όχι, τώρα έχω μια ευκαιρία να προσπαθήσω για το καλύτερο που μπορώ να προσφέρω αλλά και να πάρω .
Η νέα χρονιά έχει φορέσει τα γιορτινά της , το καλό κόκκινο φόρεμα , έφτιαξε τα μαλλιά σινινό και φόρεσε τα  ασημένια της γοβάκια της . 
Ευχές  για να μπορέσω να σε έχω επιτέλους στην αγκαλιά μου , έχεις ήδη αργήσει καιρό τώρα και αδημονώ να σε χορτάσω φιλιά.
Αδημονώ να ξυπνήσω και πάλι μέσα στην γλυκιά νύχτα και να σε κοιτάζω με τις ώρες να κοιμάσαι κοντά μου, στο πλάι μου και να λέω στον άθλιο εαυτό μου : " κοριτσάκι ξαναγεννιέσαι από τις στάχτες σου απόψε ! Εχεις μια ευκαιρία ζωής ! Εχεις έναν άγγελο Κυρίου που μάλλον το έσκασε από τον παράδεισο του για να είναι δω ! Με σένα!!" 
Ναι νομίζω πως η ώρα να ανοίξω το συρτάρι της ευτυχίας έχει έρθει . Φορά το κόκκινο της καλό φόρεμα και με κοιτά. Μου κλείνει πονηρά το μάτι. 
Αχ θεοί του Ολύμπου και της φύσης όλοι νιώθω τυχερή και δυνατή . 
Και όχι δεν έχω πιεί παρά μόνο μια δύο γουλιές από την γλυκιά ροζ σαμπάνια του κρυστάλλινου ποτηριού μου !


Καλή χρονιά και ρίξτε καλές ζαριές!!

Αλίκη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: