Σελίδες

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Η σωτηρία της ψυχής μας

Σαν και σήμερα,είχα πάει στο γυναικολόγο με μια απο της κολλητές μου γιατί είχα καθυστέρηση. Πριν φτασω στο ιατρείο,είχα σταματήσει στην εκκλησια και είχα παρακαλεσει με ολη τη δύναμη της ψυχης μου να εχω μωρο....οταν πήγαμε στο γιατρό,άκουσα για πρωτη φορα αυτη τη καρδουλα που χτυπούσα ρυθμικα τακ τακ τακ τακ...ηταν ο ηχος που δε προκειτε να ξεχασω ποτε στη ζωη μου,οσα χρονια και αν περασουν.Ειχα μεινει αποσβολωμένη και κοιτούσα αυτή τη μικρή κουκιδιτσα στην οθόνη και έκλαιγα,δε μπορούσα να σταματησω.οταν βγήκα απο το γιατρο η κολλητη μου ηταν ετοιμη να με παρει αγκαλιά και να μου πει δε πειράζει την επόμενη φορα.οταν της έδειξα το υπερυχογραφημα άρχισε να τσιρίζει να κλαιει και να λεει παντού ,θα γινει μαμα!!!!θα γίνει μαμα!!!!ο πατέρας μου με τη μανα μου ερχόταν από Σκιάθο,για να γνωρίζουν το γαμπρό!!!Όταν τους το είπα στο τηλέφωνο ο πατέρας μου επεσε απο το σκαμπό(ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ).φτάνοντας σπιτι ηταν μαζεμένοι καμια δεκαρια και πεζαν playstation (MH ΓΕΛΑΤΕ ΝΤΡΟΠΗ!!!!) παω με υφος στον αντρα μου και του λεω....Πασχαλιδη μαζέψου θα γινεις μπαμπάς!!!!Το τι επακολούθησε δε λέγεται!!!!φώναζαν,γελούσαν,τον δουλευαν,του ειχαν βρει μεχρι επάγγελμα,ομάδα,μόνο που δεν το πάντρεψαν το αγέννητο!!!!!Οι άντρες ειναι λιγο πιο χημαρια απο μας σε αυτά με γελοίες αντιδράσεις.ΑΧ....οι γονεις μου φτασαν το βραδυ και πηγαμε ολοι μαζι για φαγητο.ο πατερας μου κοιτουσε το γαμπρο απο τη κορυφή ως τα νυχια,τον σκαναριζε να βρει το barcode του,η μανα μου τον κλοτσούσε κατω απο το τραπεζι συνεχεια για να στρωσει τη φατσα του και ο γαμπρος ελεγει οτι μαλακια του κατεβαινε απο την αμηχανια!!Η γνωριμια ελειξε με το πρωτη μου ρουκετα στην τουαλετα του μαγαζιου!!Τη συνεχεια λιγο πολυ την καταλαβαινεται.Δοξαζω το θεο που μου εστειλε αυτο το παιδι να μου αλλαξει τη ζωη μου,τη μικρη μου νεραι0δουλα,τη Σωτηρια μου.Για μας ειναι η Σωτηρια της ψυχης μας!Χρονια πολλα καρδουλα μου!!!!!Να χαιρεσαι τη γιορτη σου!Σε αγαπαμε κουκιδιτσα μου!!!!Η μαμα και ο μπαμπας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: