Σελίδες

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Ταμπέλες το ανθρώπινο σπορ





Αν κάναμε καλλιστεία Μις Ταμπέλα σίγουρα θα διεκδικήσουτα πρωτεία. Και αυτό γιατί είμαι χοντρή, παραπονιάρα, ξανθιά, ιδιότροπη, γεροντοκόρη, πολυλογού, κυκλοθυμική, εσωστρεφής και πολλά ακόμη κοσμιτικά επίθετα!
Λατρεύουμε από τις πάνες μας ακόμη να ονοματίζουμε, να κρεμάμε ταμπέλες στα πάντα. Είσαι η καλύτερη φίλη μου, είσαι χοντρή, είσαι χαζό, είσαι υφισταμένη μου , είμαι το αφεντικό σου, ποια νομίζεις πως είσαι;
Εντάξει με αυτό θα γράψω άλλη φορά. 
Πάντα θυμάμαι στο σχολείο ακόμη την ταμπέλα που είχα "το ορφανό από μπαμπά παιδί", η γυαλού στο δημοτικό, η χοντρούλα στο λύκειο, η χοντρή σκέτο μετά,η του λκείου απόφοιτη, εκείνη που έδωσε δύο φορές εξετάσεις και δεν μπήκε καν νοσηλευτική.Τώρα πια στα 41 μου έχω πιο ωραίο τίτλο : η γεροντοκόρη άνεργη με την φιλοζωία της.
Αν και μεγάλωσα με μια μητέρα που ακόμη και σήμερα ταμπελιάζει τα πάντα, ποτέ δεν το υιοθέτησα ως χόμπυ.Ποτέ δεν έκρινα κάποιον από το αν τελείωσε το λύκειο ιδιωτικού ή δημοσίου σχολείου ή αν φορά levis παντελόνι.Ποτέ δεν θεώρησα κάποιον να γίνει φίλος μου από τα επαγγέλματα και το κοινωνικό στάτους των γονιών του.
Εχω γνωρίσει ανθρώπους με απλό απολυτήριο λυκείου και γνωρίζουν πολλά περισσότερα και ουσιώδη από δικηγόρους και στρατιωτικούς!Εχω γνωρίσει ανθρώπους που ναι είναι κομμωτές και όμως η σοφία τους και ο πλούτος της καρδιάς και της ψυχής τους θα σε αφήσουν άναυδο!Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμη και σήμερα 41 χρόνια γιατί κοιτάζουμε ...τις δήθεν καμπούρες των άλλων και δεν φροντίζουμε την δική μας.
Ποιος ή ποια είσαι συ που κρίνεις και βγάζεις πορίσματα εισαγγελέως για το ποιον του άλλου χωρίς καν να έχεις μιλήσει μαζί του;Πως; Μια είναι η απάντηση .Το καλάμι σου που δεν χωρά να περάσει την πόρτα του εγώ σου ανθρωπάκο.
Δεν μπορεί να κρίνουμε ανθρώπους με βάρος,κιλά,χρώμα μαλλίων, εθνικότητα και βαθμό απολυτήριου ή πτυχίου!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως το χρώμα μαλλιών ή τα κιλά καθορίζουν την υπόσταση μας, το μέλλον μας.Δεν είναι λίγες οι φορές που ένιωσα την απόρριψη από μια εργασία λόγω εμφάνισης. Ειδικά σε θέσεις γραμματείας και πωλήσεων σε κατάστημα αν δεν έχεις εμφάνιση Τζούλιας, μην μπεις σε κόπο καν να περάσεις το κατώφλι του ως πελάτισα. Εκεί θα ακούσεις την άρτια ενημερωμένη και γεμάτη καλοσύνη πωλήτρια να σου απαντά: είστε χοντρή δεν θα σας κάνει το μπλουζάκι ή το αείμνηστο δεν έχουμε στο νούμερο σας! Ε; ελάτε πείτε το αν δεν σας έχει τύχει ούτε μια φορά θα πείτε ψέμματα!
Ας περάσουμε στην ταμπέλα της ηλικίας.Εκεί νομίζω ζούμε μεγαλύτερο δράμα.Είτε μένεις Αθήνα είτε Λονδίνο είτε Τζιμπουτί έχεις στανταράκι ηλικιακό περιθώριο να πετύχεις στην ζωή σου! 
Μετά τα 30 πρέπει να τα έχεις κάνει όλα! Και σε αυτό πια βάζει την σφραγίδα του και το κράτος .Σεμινάρια και προγράμματα επιδότησης και εργασίας όριο ηλικίας τα 29 ή τα 35.Πιο σαραντάρης πεθαίνεις . 
Δεν έχεις κάνει δική σου οικογένεια στα 41; Κατοχυρώνεται στην κυρία με 41 αντικανονικά χτυπήματα !!!
Μια λύση υπάρχει!Να κοιτάξουμε στον καθρέφτη και αν δούμε κάπου το καλάμι μας να το παρκάρουμε έξω από το εγώ μας.Να δούμε τα δικά μας καμπουράκια .Και μην ακούσω πως δεν έχω σχεδόν κανένα.Ισως να είσαι πάρα πολύ καλός άνθρωπος!Και αυτό είναι μέγα λάθος στην εποχή μας.
Δεν ξέρω και δεν θέλω να με χαρακτηρίσω παρά με μια λέξη.Ανόητη, ναι αυτό είμαι μια ανόητη ξανθιά γεροντοκόρη έτων 41 και άνεργη !














2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποσο δικιο εχεις!!!

Φωτεινή Βλάση είπε...

αχ αυτές οι ταμπέλες με αυτές ζω χρόνια τώρα και τις πετάω και κάθε φορά μια καινούρια μπροστά μου !