Σελίδες

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Γαμημένη αίσθηση





Γαμημένη αίσθηση… Ξημέρωμα Τρίτης και μοιάζει Κυριακή. Ίσως να ευθύνεται γι αυτό και η ηρωική παραίτηση μου απ το γραφείο. Το χέρι τρέχει να προλάβει τη σκέψη, μάταια. Εγώ και μόνον εγώ ευθύνομαι γι αυτή μου την κατάσταση. Εχω ανάγκη να κλείσω τα μάτια και το πρωί να ξυπνήσω σε μια νέα πραγματικότητα. Σαν να μην έζησα συνειδητά τα χρόνια που πέρασαν. Να μην ξέρω κανέναν και να μην με ξέρει κανείς. Να γελάω δίχως λόγο και να μην χρειάζεται να απολογηθώ.. Να κλαίω με λόγο και να μην χρειάζεται να κρυφτώ. .
Κι είναι κι αυτές οι στιγμές που η ψυχή ξεγυμνώνεται.. και συνειδητοποιείς ότι δίπλα σου δεν είναι ΚΑΝΕΙΣ.. Όχι τουλάχιστον όπως θα έπρεπε να είναι..
Καληνύχτες όμορφες.. "

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Πιστεύω όλοι έχουμε αυτή την ανάγκη...πόσες φορές το έχω ονειρευτεί να ήξερες, να ξυπνήσω ένα πρωινό και να ζήσω μόνιμα μέσα στο όνειρο της προηγούμενης νύχτας! Ή να φύγω μακριά σε άλλη γη άλλα μέρη και να ζήσω εκεί για πάντα!!! αχ!!!