Σελίδες

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Κάλλη μια γυναίκα που λατρεύει η Φωτεινή Λιακάδα γιατί είναι μια σούπερ γυναίκα χωρίς καν να το ξέρει η ίδια ...και προλαβαίνει τόσα που ούτε ο σουερμαν θα μπορούσε ...

Σαν μαμά δύο παιδιών, ο χρόνος μου είναι περιορισμένος αρκετά. Γι’ αυτό ψάχνω για διεξόδους, όπως έχουμε πει και σε άλλο post, για να βρίσκω χρόνο για εμένα. Χωρίς να σημαίνει πως απαραίτητα πρέπει να είναι κάποια έξοδος για καφέ.
Το αγαπημένο μου χόμπι είναι η λογοτεχνία. Μου αρέσουν πολύ τα βιβλία. Ίσως, συγκριτικά με άλλα, ένα λογοτεχνικό βιβλίο, κατά προτίμηση μυθιστόρημα ή αστυνομικό θρίλερ, με ηρεμεί, με ταξιδεύει.
Ποιες οι ώρες που αφιερώνω στην ανάγνωση; Οι ώρες που κοιμούνται τα παιδιά, δηλαδή το βράδυ ή το μεσημέρι. Όταν έχει κατά προτίμηση ησυχία στο σπίτι. Απολαμβάνω την ησυχία. Αυτό δεν με κάνει κακιά μαμά, όπως ίσως άλλες μαμάδες έχουν τύψεις όταν αφιερώνουν χρόνο στον εαυτό τους, άρα κάποιες από αυτές τις ώρες δεν αφιερώνονται στα παιδιά τους.
Δεν λέω, κι εγώ έχω περάσει από αυτό το στάδιο… Των τύψεων που δεν αφιερώνω όλες τις ώρες στα παιδιά και στο σπίτι. Είναι όμως τόσο κουραστικό όσο και όταν κάνεις κάτι συνέχεια και συνέχεια που ναι μεν αγαπάς πολύ αλλά κάπου σε κουράζει. Θες ένα διάλειμμα για να μπορείς να αντεπεξέλθεις καλύτερα μετά σε αυτό που αγαπάς περισσότερο. Τα παιδιά σου.
Γιατί επαναλαμβάνω δεν είμαστε μόνο μαμάδες, αλλά και γυναίκες και φίλες.
Αυτό το διάστημα λοιπόν διαβάζω το «μου το είπε ένας άγγελος» της Καίτης Οικονόμου. Review θα βρείτε σε λίγο στο ιστολόγιό μου, μόλις το τελειώσω… αν και το έχω διαβάσει ήδη 2 φορές και αυτή είναι η τρίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: