Σελίδες

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

πρώτο κείμενο .ωχ!

ΟΚ ΤΟ  ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΛΔ ΤΙ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΜΑΣΤΕΙ....ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΩ ...ΕΧΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΠΑΣ Κ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ...ΦΩΤΕΙΝΗ.

μετά από δυό χρόνια και σχεδόν έξι μήνες
το πτωχό πλην τίμιο αυτό προσωπικό ιστιολόγιο
έχει μεγαλώσει
έχει αποκτήσει θαυμαστές
έχει αποκτήσει θεματολογία ..φτου μου
φτου σας
φτου μου στην καψούρα μου που μου ζήτησε πριν λίγο καιρό πριν το ξεκινήσω ένας
άνθρωπος που αγαπώ να ξεκινήσω να γράφω ...
εξού και το όνομα του ιστιολογίου μου Φωτεινή Λιακάδα μου
λιακάδα μου έλεγε ο ίδιος μια γυναίκα που του άρεσε πολύ
και ίσως να την ερωτεύτηκε αλλά ..η ζωή έιναι μεγάλη πουτάνα τελικά ..
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: