Σελίδες

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

🌞☀️👙👗🕶️🍉 Sun Care Flos-Lek με δείκτη SPF 50 💥🌞🕶️🍉💥🌞Αντιηλιακό 12/365 🌞☀️


 Ένα απαραίτητο προϊόν χειμώνα καλοκαίρι είναι το αντιηλιακό μας.
Η ζημιά που μπορει να προκληθεί στο δέρμα σου Λιακάδα μου είναι στην ελάχιστη των περιπτώσεων πρόωρη γήρανση- να είσαι 40 και να δείχνεις 65- και στην χειρότερη μελάνωμα. 
Όμως όταν ξέρεις και διαβάζεις και ενημερώνεσαι διαρκώς από μέσα ενημέρωσεις, μπλογκ, εκπομπές, άρθρα τι πρέπει να κάνεις θα σου προτείνω για φουλ χρήση 365/12 το αντιηλιακό που έχω στα χέρια μου εδώ και ένα μήνα 
Ambre Beautiful και το αντιηλιακό που έχω αγαπήσει  🌞☀️  και έχω εμπιστευτεί το πρόσωπο μου και αργότερα το σώμα μου είναι το 50άρι της FLOS-Lek  δηλαδή με δείκτη προστασίας SPF 50.
Είναι αρκετά ενυδατικό, στρώνει εύκολα,προστατεύει και συνδιάζεται άνετα με μια ελαφρυά πούδρα που "φοράω" για να μην δείχνω άγαλμα άσπρο και λευκό και ξέξασπρο.

Στην σελίδα της εταιρίας εδώ   
θα βρεις την ολοκληρωμένη σειρά των αντιηλιακών προϊόντων της με τα παρακάτω καλούδια 

Αντιηλιακό προσώπου με χρώμα για λιπάρη ή ξηρή επιδερμίδα με δείκτη προστασιαςΑντιηλιακό προσώπου με  50 spf.
Αντιηλιακό προσώπου με χρώμα για λιπαρή ή ξηρή επιδερμίδα με δείκτη προστασίας 50spf.
Αντιηλιακό σώματος με δείκτη προστασίας  30spf.
Ξηρό λάδι με άρωμα πορτοκάλι ή καρύδα.
After sun προϊόν

Και προϊόν  bronzing!!

 Δεν θα γράψω περισσότερα για να μη σε κουράσω. 
Το αντιηλιακό σου ξέρεις πως πρέπει να ξεκινήσεις να το φοράς τώρα.
Αν ψάχνεις ποιο μπορείς να εμπιστευτείς μπορώ να σου πω με ασφάλεια ναι αξίζει να επιλέξεις της FLOS-LEK ανάλογα με τις ανάγκες που θες να καλύψεις. 

Βγες στον ήλιο με προστασία, με σωστό αντιηλιακό και μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό.
Θα σου υπενθυμίσω πως κάνοντας την παραγγελία σου στην σελίδα της Ambre Beautiful εξυπηρετείσαι με τρόπο μοναδικό και σωστό μπορώ να συμπληρώσω γιατί τους ενδιαφέρεις ως άνθρωπος και όχι μόνο ως τσέπη .(δεν ξέρω αν με νοείς αλλά είναι σημαντικό για μένα η εξυπηρέτηση που έχω πάντα από όπου επιλέξω να κάνω τις αγορές μου.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: