Σελίδες

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

😠😡Εμπειρία από την συνέντευξη για εργασία μια υπέροχη Τετάρτη Απριλίου του σωτήριου έτους 2018 😠😡





Σήμερα θα ασχοληθώ με κάτι άλλο, πιο βιωματικό και είμαι σίγουρη πως θα ταυτιστείτε μαζί μου. Για αυτό αν έχεις δική σου παρόμοια ιστορία μπορείς να μου στείλεις να τη δημοσιεύσω. 
Συνεντεύξεις για εύρεση εργασίας και ιστορίες για αγρίους θα μπορούσε είναι ο εναλλακτικός τίτλος. 
Εργάζομαι από πιτσιρίκι και πιστέψε με έχω περάσει από αμέτρητες συνεντεύξεις. Και έχω ζήσει και καλές και κακές συνεντεύξεις την χρυσή περιόδο των εργασιακών, πριν γίνουμε αυτό που έχουμε γίνει σήμερα. Δεν ξέρω αν ο όρος τριτοκοσμικές καταστάσεις είναι αρκετός να σου δώσει μια πρώτη εικόνα τι το επικρατεί σήμερα στην εργασιακή αρένα. 
Σε όλες μου τις εργασίες ποτέ δεν είχα βύσμα. Παίζει και αυτό το ρόλο του γιατί όταν πας συστημένος λειτουργεί διαφορετικά η όλη διαδικασία συνέντευξης και πρόσληψης. Δε γνωρίζω κάτι περισσότερο να σε πω γιατί ποτέ δεν είχα αυτή τη χαρά. Ισως μια φορά ναι ψέματα λέω, σε μια εταιρεία κούριερ τρισάθλια και κατέληξα να παραιτηθώ γιατί σε κάθε τι λάθος πάντα! έφταιγε το τηλεφωνικό κέντρο !- εκεί που ήμουν - και πάντα "μαστίγωναν" τη καλή μου φίλη που απλά είχε δώσει το βιογραφικό μου σημείωμα. Δηλαδή άστα να πάνε. Πάμε στο προκείμενο μας . 
Σήμερα λοιπόν  ξεκίνησα για να πάω στο ραντεβού που είχε κλειστεί προχθές. Η αγγελία έγραφε " Σύμβουλοι ομορφιάς". Λογικά σκέφτεσαι ότι μπορεί να είναι από εταιρείες κατευθυνόμενης και multilevelmarketing όπως είναι  herballife amway  που συνήθως είναι ομαδάρχες - που είναι ανεξάρτητοι πωλητές όχιμέσω της ίδιας εταιρίας - που έχουντο bugdet και νοικιάζουν τα γραφεία τους και "τρέχουν"αγγελίες. Και καλά κάνουν οι άνθρωποι γιατί μπορεί να είναι μια εργασία που ίσως σου αρέσει και γουστάρεις. Δεν θα σταθώ σε αυτό . Σκέφτηκα πως μπορεί να αφορά πωλήσεις σε καταστήματα τύπου Hondos κλπ και άλλες παρόμοιες ενέργειες πωλήσεων. Δεν μου πήγε το μυαλό πως αφορούσε θέση προώθησης. 
Και στο λέω αυτό Λιακάδα μου γιατί το έμαθα στην συνέντευξη  όταν ρωτήθηκα τι ξέρω για τις προωθητικές ενέργειες και γιατί θέλω να δουλέψω. 
Πάμε παρακάτω. 
Απόλυτα συνεπής στο ραντεβού φτάνω στην ώρα μου .
Ήδη είναι σε φάση συνέντευξης μια κυρία και περιμένει και ένα παλικάρι. 
Περιμένω. Σε κάποια φάση - χωρίς καμία ενημέρωση -ναι ξέρετε λίγο θα αργήσουμε λόγω πχ πως πέταξε σήμερα για Κίνα ο ελέφαντας- έρχεται η κυρία υπεύθυνη επί των συνεντεύξεων και ερωτά την ξανθιά bloger: 
" Γεια σας . Πως λέγεστε και γιατί είστε δω " ποιόν περιμένετε" 
"Φαίη Β. ονομάζομαι και έχω συνέντευξη με τη κυρία χατζηπιπίδου" 
"΄Αρα με μένα."
"Αν είστε εσείς η κα Χατζηπιπίδου ναι"
( δεν μπορώ να ξέρω γυναίκα του θεού αν και ποια είσαι!!!)
"Ναι συμπληρώστε μου αυτό το βιογραφικό και φέρτε το μαζί σας όταν ξεκινήσουμε τη συνέντευξη"
"Γιατί το βιογραφικό που σας έστειλα δεν αρκεί?" ( αυτή την τακτική με βιογραφικό πατσαβούρι κακοεκτυπωμένο και τα σημάδια από blanco διορθωμένο γιατί βαριέστε να εκτυπώσετε ένα καινούριο με ξεπερνά- από εκεί θα κάνετε οικονομία τούβλα!)
Το συμπληρώνω. 
 Η ώρα έχει πάει 12 και 30.
Το παλικάρι που συνεντευξιάζεται λέει κάποια στιγμή "... θα σας απαντήσω αργότερα γιατί ήδη περιμένει κόσμος". Εν τω μεταξύ έχω ακούσει τις απαντήσεις της εν λόγω μανδάμ που έχει δώσει σε ερωτήσεις του τύπου : 
"προβληματίζομαι γιατί είναι πολύ μεγάλη η απόσταση για τη δουλειά και δεν έχω αυτοκίνητο" απάντηση Χατζηπιπίδου : Εεε καλά και εγώ μένω Νέα Σμύρνη αλλά έρχομαι με συγκοινωνίες ως την Αγία Παρασκευή ( ο τόνος και το ύφος της φουλ στην ειρωνεία)
"δεν ξέρω μήπως μπορούμε να κάνουμε μια δοκιμαστική περίοδο και μετά να προχωρήσουμε σε πρόσληψη" απάντηση Χατζηπιπίδου : εεε καλά η εταιρεία δεν ζήτησε πυρηνική φυσική να ξέρει αυτός που θα δουλέψει αποθήκη. Αν το ήθελε θα το έγραφε και θα μας το ζητούσε...
( δεν ξέρω αν μπορείς να το κάνεις εικόνα να έχεις τέτοιο διάλογο σε συνέντευξη σου για εργασία ..)

απάντηση Χατζηπιπίδου ( δυνατά πάντα να το ακούσουμε ...επίδειξη δύναμης ισχύος!χαχαχα γελάσανε και οι μαύρες ρίζες μου!)" Ας περιμένουν . Δεν πειράζει .."
Μάλιστα σκέφτομαι ... ωραίες αντιμετωπίσεις..
Πρώτη ερώτηση : ( κατά τη διάρκεια της συνέντευξης) Μάλιστα ( έχοντας εκτυπώσει το βιογραφικό μου και αφού της έχω πάει και το πατσαβουρόχαρτο της) "Πείτε μου λίγα λόγια για εσάς".
"Αχ αυτή την ερώτηση στις συνεντεύξεις πόσο την αντιπαθώ" 
( με κοιτά έκππληκτη γιατί σίγουρα δεν περίμενε τέτοια απάντηση .. ειλικρινά ξεπεράστε αυτό το μοντέλο συνεντεύξεων ) 
"Φοιτήρια πια στην σχολή νηπιαγωγών με μεγάλη προϋπηρεσία σε διάφορα τηλεφωνικά κέντρα.Τώρα πια θέλω να τελειώσω την σχολή μου και να δουλέψω με παιδιά" απαντώ 
"Και γιατί θέλετε να εργαστείτε " ;
"Και γιατί θέλετε να εργαστείτε part time"
Απαντώ ( ο επόμενος που θα με ρωτήσει κάτι τέτοιο θα ακούσει το ιστορικό : είμαι πριγκήπισσα και θέλω να αποκτήσω ένα χόμπυ βρε αδερφέ) με σοβαρότητα πάντα : έχω να καλύψω τα έξοδα της σχολή μου στο Ρέθυμνο
Για να μην πολυλογώ περισσότερο και συγχίζομαι διέκρινα κατά τη διάρκεια όλης της συνέντευξης ένα στυλ : χάρη σου κάνουμε που σε συνεντευξιάζουμε, χάρη σου κάνουμε που σε βλέπουμε, και θα το σκεφτούμε αν θα συνεργαστούμε ...
Δε μπορώ να καταλάβω πότε η αγένεια και ειρωνεία έγινε τρόπος συνέντευξης .
Θα σου πω και το καλύτερο όταν ήρθε η ώρα να με πει τον τρόπο με τον οποίο πληρώνουν οι εταιρείες promotion : κάθε 40 μέρες. Ω ναι ! Εργάζεσαι Μάη και κάνεις 8 μεροκάματα. Θα πληρωθείς Μέσα Ιούλη ... 
Οταν εξέφρασα πως δεν με ικανοποιεί το 40ήμερο η απάντηση που πήρα είναι : άλλες εταιρίες δεν πληρώνουν ποτέ . 
Και απαντώ : Και άλλες πληρώνουν με καλύτερη χρονική συνέπεια ....
Δεν ξέρω τι έχει συμβεί και έχουμε περάσει σε τέτοιες καταστάσεις. Έχει χαθεί σίγουρα ο σεβασμός . Σε πολλά ζητήματα της καθημερινότητας μας συμβαίνει και αυτό δεν είναι καλό σημάδι .
Περιμένω στο email fvlasi@yahoo.gr ή μήνυμα στη σελίδα της Λιακάδας αν θες τη δική σου ιστορία . Θα αλλάξω ονόματα και τοποθεσίες γιατί ο σκοπός μας σε τέτοιες ιστορίες είναι να μαθευτεί τι συμβαίνει πραγματικά και όχι να κοτσομπολέψουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: