Σελίδες

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Περί "Γκρουπακατάσεων " στο φατσοβιβλίον and 3 birds on the kokosband ..όταν κάθε έννοια αποκτά την δική της έννοια στην Ελλάδα ....





Σίγουρα ζούμε στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου _για τους άλλους. Είναι κάτι που αγαπώ πια ως μότο ζωής _ το ζω άλλωστε έντονα πια τα τελευταία χρόνια για πολλούς λόγους και όχι άσχετους μεταξύ τους . 
Στην ζωή του έλληνα έχει  εισβάλλει για τα καλά έως και τα χειρότερα θα σου πω το facebook. Κυρίως το Face για πολλούς λόγους αλλά και ιδιαίτερη έξαρση και δόξα και τιμή γνωρίζουν τα γκρουπ. Γκρουπ για κάθε καημό κάθε πονεμένο κάθε μάγειρα κάθε ποιητή φιλόσοφο  για κάθε μαμά για κάθε έναν από εμάς . Μπορείς να αντιληφθείς τι συμβαίνει άλλωστε και έχεις πια μια μεγαλύτερη εμπειρία μέσα από την σελιδα της Χρυσής Μούτζας άλλωστε ! Ναι ότι διαβάζεις είναι πέρα για πέρα αληθινό και ναι τα σκέφτονται τα ρωτάνε άνθρωποι που _ζουν ανάμεσα μας !
Δεν θα σε ζαλίσω με τους λόγους που κάποιος γίνεται μέλος σε μαμαδογκρούπ ..αυτό είναι ένα άλλο επεισόδιο της σειράς Twitlight Zone !!
Μπορώ να μοιραστώ μαζί σου αναγνωστικό μου κοινό τις εμπειρίες μου από ομάδες που αφορούν τα του χειροποίητου ή τύπου _ ακολουθούν για ευνόητους λόγους φανταστικά ονόματα _μανούλα νέα όμορφη γλυκιά και ζαχαρέναι_ μαμά όμορφη_ μαμά γυναίκα και καριέρα_ σύγχρονη γυααίκα _ γυναίκα και επάγγελμα _μοντέρνα γυναίκα_ γυναίκα μητέρα και πάει λέγοντας με άλλες λέξεις κλειδιά που θα προσελκύσουν "κοινό".
Αλλωστε το ουσιαστικό Γυναίκα ..είναι κάτι που πουλάει ..τρελά! 
Να διαχωρίσω θέση εδώ α) έχω υπάρξει μέλος σε πολλά γκρουπ με μαμάδες με χειροτέχνες με δημιουργούυς κοσμήματος κλπκλπ β) έχω πια αποχωρήσει από όλα τα μαμαδογκρουπ ..συνειδητά το γιατί και τους λόγους σε άλλο επεισόδιο _ίσως γ) είμαι μέλος μόνο σε μια ομάδα φίλης και αυτό γιατί δεν ξεφεύγει με ερωτήσεις ..και με ξεκατινιάσματα .δεν πολυσυμμετέχω γιατί δεν έχω χρόνο να βήξω ...δ) παραμένω μέλος σε ομάδες που έχουν σχέση με το χειροποίητο και σε 3 4 ομάδες που αφορούν το πλέξιμο _το αγαπώ και τα κορίτσια με βοηθούν σε τυχόν απορίες που έχω γιατί έχω μάθει μόνο μου να πλέκω και τις απορίες μου τις έχω....


Πάμε στο ζουμί λοιπόν ...
Ως Λαός πάντα είχαμε σοβαρά προβλήματα επικοινωνίας και πάντα είχαμε ένα θεματάκι με την έννοια της ομάδας της ομαδικής εργασίας συνεργασίας και πάει λέγοντας.Ίσως ο υπέρμετρος εγωισμός μας και το να δειχθούμε πως _νομίζουμε_ είμαστε κάποιοι και έτσι πάμε ως _αυτοκράτορες βαφτηστήκαμε μόνοι μας_ αρχηγόπουλα να καπελώσουμε τους άλλους _άλλωστε Εμεις Εγώ τα ΞΕΡΟΥΜΕ ΌΛΑ!!
 Εε καλό μου αυτό συμβαίνει και στις περισσότερες ομάδες . Υπάρχουν οι αρχηγοί οι κλίκες τα παρέακια και μετά ακολουθούν τα "πρόβατα".
Υπάρχει η wannabe leader και τα "πρόβατα" που θαυμάζουν την προαναφερθείσα wannabe. Πάντα όλα τέλεια σε ότι σκέφτονται οι αρχηγοπουλίνες παρεούλες που κουμαντάρουν τα ΠΑΝΤΑ . 
Πάντα προωθούν τις δικές τους .., ή όσες κοινώς τις γλύφουν και κερδίζουν αυτές με την μεγαλύτερη και την πιο πλατιά γλώσσα ....
Και πάντα διοργανώνουν μπαζάρ _ ας τα λέμε έτσι για χάρη του συγγραφικού λόγου_ επιτυχημένα !! Με σκόπο πάντα κατά βάθος να προβληθούν οι ίδιες μέσα από τα προφίλ τους και τις σελίδες τους με φωτογραφίες _πειραγμένες πάντα με προγραμματα επεξεργασίας φωτογραφίεας _με 10000000 Likes και σχόλια αλαλαγμών και δόξας. 
¨τι καλή που είσαι , τι όμορρφη , τι γενναίοδωρη που έδωσες το χ " κλπκλπ ..._βάλε δω την φαντασία σου να δουλέψει !
Σε προωθήσεις και σε διαφημίσεις και σε διαγωνισμούς και σε κάθε ενέργεια η μια "ζπρώχνει" την άλλη . Αλοίμονο σου αν δεν πάρεις την κηραλοιφή σου ή αν δεν βγάλεις την επαγγελματική σου κάρτα από την εκλεκτή ή όχι της ομάδας. Κάηκες! Θεωρείσαι προδότης και σου αξίζει η εξορία σου στο πυρ το εξώτερον! Μετά ... δεν θα έχεις πια ζωή ούτε φίλες ούτε τίποτα!
Εννοείται πως δεν έχεις δικαίωμα να μην προμοτάρεις και εσύ τηνεπίσημη ή τις επίσημες εκλεχτές της ομάδας Φίδι! Προδότρα! Αλοίμονο σου αν δεν αγοράζεις από την επιχείρηση της αρχηγού-κλίκας! Αλοίμονο σου αν ...γενικά δεν προσκυνάς και δεν κάνεις παρέα με τη κλίκα !Νομίζω πως τα βασικά στοιχεία της 'συνεργασίας" της "ομαδικότητας" και της "συλλογικότητας"τα έχεις κατανοήσει πια! 
Τα πέρασα και εγώ όλα αυτά . Δεν βγάζω απέξω την ουρά μου . Ναι πέρασα μια περιόδο της ζωής μου κλεισμένη στο σπίτι μπροστά από έναν υπολογιστή ως μέλος σε παρόμοια γκρουπ... Οκ πέρασα κατάθλιψη ήπια δεν στο κρύβω και έτσι ναι ζούσα _ας το πούμε έτσι _ μέσα εκεί.
Κάποτε έγινε το κλικ και ξύπνησα . Συνειδητοποίησα ότι ακριβώς σου έχω περιγράψει .

Είπα στον εαυτό μου :" κοριτσάκι ...έφυγες! από όλα τα γκρούπ ." και αυτομπλοκαρίστηκα γιατί μερικές επέμεναν να με προσθέτουν. 
 Αρνούμαι ακόμη και τώρα να είμαι μέλος πρόβατο . Αρνούμαι να κλικαριστώ . Οχι αγαπούλα μου !  Μπορώ να τα καταφέρων και με ...φίλους! Απλά φίλους που τους αποκτάς βγαίνοντας από το σπίτι και γνωρίζοντας τους . Εχω γνωρίσει υπέροχο κόσμο με την κίνηση που μόλις σου περιέγραψα . 
Δοξα το Θεό έχω κάνει υπέροχα πράγματα  όσο αφορά το κομμάτι της συνεργασίας με σεμνότητα και ταπεινότητα,χωρίς να χρειαστώ καμία κλίκα. Εχω συνεργαστεί με υπέροχους ανθρώπους στο θέμα του κοσμήματος! Εχω βρει ανταπόκριση σε κινήσεις που κάνω κατά καιρούς για παιδιά και ζωά που δεν είχα ποτέ ούσα μέλος σε ομαδογκρουπακαταστάσεις! 
Ενα θα σου πω πριν κλείσω γιατί κάπου δίνουμε και αξία και εκεί που δεν χρειάζεται . Μπορείς να καταφέρεις πολλά και χωρίς να είσαι μέλος σε κλικοκαταστάσεις! Πίστεψε το και κάντο πράξη! 

Η Λιακαδάρα το έχει κάνει πρώτη .
  φιλιά ..σε λατρεύω και αν σου άρεσε το άρθρο απλά κοινοποιήσε το!






















Δεν υπάρχουν σχόλια: