Σελίδες

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Kerastase Nutritive Masque ..Για μένα ως Λιακάδα ίσως Ever Η καλύτερη μάσκα για τα μαλλιά Μάθε Γιατί

Θα σας πω μια ιστορία ...κάποτε ήταν μια Λιακάδα και εργαζόταν και είχε και μισθό και καλό ,  αξιοπρεπή θα τον χαρακτήριζα . Κάποτε λοιπόν μπορούσα να φροντίζω τα μαλλιά μου με μια εταιρεία που - προσωπικά εξακολουθώ να λατρέυω και θα κάνω τραγική οικονομία μη βγάζοντας την μηνιαία κάρτα μου για να ξαναγοράσω - αγαπώ ..τόσο απλά.
Το μαλλί μου ως ποιότητα είναι  ένα "νορμάλ"βαμμένο μαλλί ελληνίδας ! _ καυστικό χιούμορ







Ναι είναι αρκετά ταλαιπωρημένο από βαφές και σεσουάρ , το οποίο έπαψα να χρησιμοποιώ 3 χρόνια και βελτιώθηκε σημαντικά το μαλλί μου η ποιότητα του ...σας το συστήνω. 
Εφόσον μπορούσα να πληρώσω ήθελα τα καλύτερα προιόντα για μένα ! Μια εταιρεία δεν με απογοήτευσε ποτέ στο αποτέλεσμα της ενυδατώσης και της θεραπείας στα μαλλάκια μου και δεν είναι άλλη από την Kerastase.
Συγκεκριμένα η σειρά της Nutritive για χοντρά μαλλιά πάντα γιατί η τρίχα των μαλλιών μου το φυσκό της - χωρίς την ταλαιπωρία της βαφής πια που τα έχει ...αποτελείωσει - είναι χοντρής υφής. Ετσι όταν μπορούσα δεν αγόραζα καμιά άλλη . Οταν ομως αδειάζει η τσέπη αναγκαστικά θα αναζητήσω και το έκανα και βρήκα μια εταιρεία στα ευρείας κατανάλωσης να με δίνει το αποτέλεσμα που θέλω . Θα σας πω για αυτή σε άλλο επόμενο Post.
Θα το πω για να μην παρεξεγηθώ πως βάσει του δικού μου μαλλιού και της ποιότητας του έχει ερωτευτεί την kerastase και την σειρά αυτή , Ισως εσύ που διαβάζεις το Post αυτό να αναρωτιέσαι: τι λέει η ξανθιά αλλά η ξανθιά έχει πείρα σε όλα σχεδόν τα προιόντα ,γιατί και μια ηλικία την έχω_έλα μην με ρωτάς_δεν θα σου πω_ αι καλά είμαι 33 χωρίς τα καλοκαίρια !_ και 40 χρόνια φούρναρης στο beaute ....

Για να σε προλάβω να σε πω πως έχω δοκιμάσει όλα τα λάδια στα μάλλια μου από ελαιόλαδο έως λάδι καρύδας και καστορέλαιο ..αλλά  στο δικό μου μαλλί μια έντονη λιπαρότητα μένει όσο και να τα λούσω _ το λέω πάλι στο δικό μου _ στο δικό σου κεφάλι με τις τρίχες σου και τα μαλλάκια σου τα όμορφα τα μπουκλωτά ίσως κάνουν θαύματα_ και δεν την μπορώ . Ειδκά τον χειμώνα δεν παλεύεται . Το καλοκαρί χρησιμοποιώ και πιο οικονομικές μάσκες και θεραπείες ενυδάτωσης με έλαια γιατί καταλαβαίνεις ! Αν όχι θα σε γράψω σε άλλο Post μου για το τι κάνω ως Λιακάδα στα μαλλάκια μου τους καλοκαιρινούς μήνες.





Δεν ξέρω και δεν έχω κοιτάξει και δεν με ενδιαφέρει τι χημικά ή τι μη χημικά έχει η μάσκα ... Αλλωστε και το γάλα που βάζουμε στο καφέ μας_μέγα διατροφικό λάθος_ Ρώτα τον διατροφολόγο σου για να μην θεωρηθώ υπερβολικά έξυπνη_ αν ήξερες τις διαδικασίες που γίνονται για να το πιείς εσύ ....Θέλω να πω πως ότι υπάρχει σε βαζάκι ή συσκευασία που βγαίνει από πόρτα εργοστασίου μην μασάς τα μαρκετιστίκα . Εχει χημική σύσταση . Εχει ίσως κάτι που ναι δεν το πήρε κάποιος από το λιβάδι και το έριξε μέσα.Ναι έχει υποστεί επεξεργασίες ανάλογες που ναι θα έχει συντηρικά θα έχει οινόπνευμα θα έχει θα έχει ... Θα πρσπαθήσεις απλά να μην έχει είτε όλα τα γραμμάτα της αλφαβήτου από τα ονομάτα των συστατκών των κακών και θα αποφύγεις τα κλασικά καρκινογόνα. Πάμε για Gradne Επίλογο ..γιατί θα γράψω και άλλα και δεν κάνει.Πρέπει να βάλω τελεία .
. ( μπήκε η τελεία )
Οπότε απλά σταράτα και με απλά ελληνικά 

Αγαπώ την μάσκα Kerastase Nutritive Masque
Αγαπημένη μου εταιρεία Kerastase αν σου περισεύει κανά τεμάχιο και μπορείς να δωρίσεις ένα από αυτά ....και αν θες να κάνουμε και διαγωνισμό να κάνουμε μια λιακαδίτσα χαρούμενη σαν εμένα θα χαρώ πολύ !

ναι αυτό _ είναι ανοιχτή πρόσκληση στην εταιρεία. 
  αν  σου αρέσει ο τρόπος που σολάρω στα Post μου απλά κοινοποιήσε το . 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: