Σελίδες

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Είναι γεγονός ! Εβαλα τελική πλώρη για μια θέση στα παιδαγωιγκά τμήματα στις πανελλαδικές του Μαίου . Η θετική σας σκέψη σύμμαχος μου να το ξέρετε ! θα την χρειαστώ !

 Η επιστροφή της Πετροβασίλη!

Σήμερα για μένα ήταν μια σημαντική μέρα !
Εχω πάρει μια απόφαση εδώ και καιρό αλλά σήμερα πια είναι επίσημο .
Δινω μάχη κυριολεκτικά με μια τεράστια προσπάθεια διαβάζοντας μόνη μου χωρίς κανένα φροντήστηριο χωρίς κανένα ιδιίατερο ..πιστέψτε με δεν ειναι εύκολο για να δώσω εξετάσεις να μπω στις σχολές που θέλω !
 Ξανά ναι όπως το φαντάζεσαι αρχαία γνωστό και άνγωστο με όλα τα κομφόρ .... γραμματικές συντακτικές νοηματικές κλπκλπ! Λατινικά _ δώσε πόνο αλλά γραμματική μόνό προλαβαίνω να εμπεδώσω και μεταφράσεις συγνώμη από τις καθηγήτριες μου το 1990 που δεν αντέχω να ξαναθυμηθώ και το συντακτικό . Συνεχίζουμε το εορταστικό πρόγραμμα μας λοιπόν με κείμενα λογοτεχνίας έκθεση και την λατρέμενη ιστορία συν βιολογία !

Τι έγινε ; Αγχώθηκες που τα διάβασες στο μονόλογο μου ;
Αχμ τι να πω εγώ η δόλια που ειχα να πιάσω αρχαιολατινικοιστορικοεκθεσιακολογοτεχνικοβιολογικό από τότε που η Σαμπρίνα τραγουδούσε με τον Χαριτοδιπλωμένο+ δεν σου κάνω πλάκα είναι αληθινό επώνυμο και googlaρετω αν θες να δεις πως _ Ορκίζομαι να μην χωρίσουμε ποτέ ποτέεεεεεεεεεεεε ποτέ των ποτών!!


 ναι εγώ ειμαι αυτή !! σε κατάσταση πολικού ψύχους πριν δυο μέρες 17/2 που είπα πως τέλος ο κόσμος να γυρίσει στην δραχμή εγώ θα μπω νηπιαγωγική! 
Η θετική σου σκέψη και η θετική σου αύρα θα βοηθήσει μαζί με το διάβασμα μου να τα καταφέρω σε πείσμα πολλών πως τι πάω να κάνω στα 33 χωρις τα καλοκαίρια ... 
Σε φιλώ . σε είπα τον πόνο μου τον καημό μου να σπουδάσω ..αλλά μιλάω σοβαρά .
αν έχεις φίλη πο κλαίγεται και λέει πως τίποτα δεν γίνεται  ή δεν κάνει  σωστό για την ζωή  της  γνώρισε της την αφεντικά μου και δώσε της το να το διαβάσει .  
  

Με αγάπη 
Η λιακαδάρα


Δεν υπάρχουν σχόλια: