Σελίδες

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Νέος έρωτας στην πόλη με ένα ποτήρι καφέ




Φημίζομαι πως στο γούστο μου όσο αφορά τον καφέ είμαι ειδικός πια . 
Πριν λίγο καιρό είδα σε ιστολόγιο συναδέρφου μια ανάρτηση της για τον καφέ από τα Coffee Island!
Είπα στον εαυτό μου : γιατί όχι ; έχω πιεί από τους καλύτερους έως και τους χειροότερους καφέ σε γεύση . Ευκαιρία να δοκιμάσω και αν μου αρέσει να αλλάξω αγαπημένη συνήθεια . 
Ερωτεύτηκα ! 
Αγάπησα!

Μετά τις υπέροχες γεύσεις καφέ των Starbucks αγάπησα Coffee Island και βέβαια από το  κατάστημα στην Πατησίων 112 ,γιατί δοκίμασα από τις σταδίου αλλά δεν είχε την γεύση του καταστήματος της πατησίων . 

Είναι franchise αλύσιδα να το ξέρετε !Μπορείτε να δοκιμάσετε όλα τα είδη του από freddo espresso έως και να αγοράσετε για το σπίτι καφέ φρεσκοκομμένο εκείνη την ώρα !



Αν βρεθείτε στην Πατησίων 112 ,δίπλα στο κατάστημα του Tezenis να μπείτε και να πάρετε καφέ όπως και δήποτε !!


Και να πείτε στα παιδιά πως το διαβάσατε και το μάθατε στο Λιακαδάκι !!

































Δεν υπάρχουν σχόλια: