Σελίδες

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Μακιγιάζ με 4 προιόντα


Η Μαρία Σταμάτη δοκιμάζει και συστήνει τα 4 must προϊόντα μακιγιάζ της Avon στο Beauty Icon blog!


«Χθες υπέβαλα τον εαυτό μου σε μια beauty δοκιμασία, την οποία ευχαριστήθηκα αρκετά. Τι ακριβώς έκανα; Ένα μικρό πείραμα που μου επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά, αυτό που ξέρω, αλλά συχνά ξεχνώ: ότι δεν χρειάζεται να έχω πολλά νεσεσέρ γεμάτα με προϊόντα μακιγιάζ. Λίγα μόλις προϊόντα είναι αρκετά για να δημιουργείς υπέροχα καθημερινά look. Εγώ για την ακρίβεια δοκίμασα 4 προϊόντα από τη νέα φθινοπωρινή συλλογή μακιγιάζ της Avon»...











 




 











Το Σαββατοκύριακο πάντως, που ελπίζω να έχω περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου, θα κάνω ένα άλλο πείραμα: θα προσπαθήσω να δημιουργήσω τα δύο φθινοπωρινά looks που προτείνει η Avon (το muted metallics και το modern chic), αφού πρώτα παρακολουθήσω τα video, στα οποία η Lauren Andersen, η global celebrity make up artist της Avon τα δημιουργεί βήμα-βήμα, δίνοντας τα απαιτούμενα tips.

Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να τα δεις και εσύ!

Μπορείς να τα βρεις στο www.missbloom.gr σε αυτή τη σελίδα, ή στο περιοδικό Celebrity (σε ένα ονειρικό επετειακό τεύχος, ναι κλείσαμε 10 χρόνια κυκλοφορίας), όπου μπορείς δωρεάν να κατεβάσεις το application Click2C και να απολαύσεις τα video στο κινητό σου!


Εννοείται φυσικά ότι πρέπει να δηλώσεις συμμετοχή στους διαγωνισμούς τόσο στο www.missbloom.gr όσο και στο Celebrity γιατί σε περιμένουν υπέροχα δώρα από την Avon!


Πολλά φιλιά,
Μαρία
 
 πηγή 

http://www.missbloom.gr/15929/posts/beauty-icon--pos-tha-kaneis-yperoxo-makig/post.aspx
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: