Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Επιτέλους κυρία υπουργέ





Είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ και -παρ'όλα αυτά- έχω να πάω διακοπές 7 χρόνια! Γιατί; Μα....είναι τόσο απλό: ΦΟΒΑΜΑΙ το τι θα συναντήσω εκεί που θα πάω, πάντα σε σχέση με τα ζώα και την "μεταχείρισή" τους απο τους "φίλτατους" ντόπιους Οπότε, προτιμώ να μην κάνω διακοπές, απο το να έρχομαι πίσω στην Αθήνα, με μια πλάκα στην ψυχή -σκεπτόμενη τι άλλο περισσότερο "θα μπορούσα να είχα κάνει" για τα δύσμοιρα πλάσματα που συνάντησα..... (Μην με ρωτήσετε τι έχω ΗΔΗ κάνει επι σειρά ετών που συνήθιζα να πηγαίνω διακοπές... Ούτε τι έχω συναντήσει. Γιατί έχω αρχεία και φωτογραφίες που ΔΕΝ θα συνέφερε να μπουν εδώ.... Φαντάσου -αν εμείς οι ίδιοι αγανακτούμε για τα ΤΡΑΓΙΚΑ περιστατικά που λαμβάνουν χώρα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, αδιακρίτως σε όλη την Ελλάδα και νησιά- ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να βιώνουν τέτοιες βαρβαρότητες!!! Σοκάρονται, δεν το βλέπετε;

Επιτέλους, κυρία Κεφαλογιάννη, μήπως είναι καιρός- σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας- ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΒΗΝΕΤΕ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ να ΛΑΒΕΤΕ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ούτως ώστε να λάβει ένα τέλος αυτή η κατάσταση που βιώνουμε ΟΛΟΙ μας (τουρίστες και ντόπιοι);; Ας μην ξεχνάμε ότι ΟΛΟΙ θέλουμε το καλό και την ΕΥΗΜΕΡΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας!!

Ευχαριστώ για την φιλοξενία στη σελίδα.

το κείμενο το δημοσίευσε στην σελίδα της κυρίας υπουργού . 
πατήστε τον σύνδεσμο και θα συνδεθείτε άμεσα για να διαβάσετε και να καταλάβετε .
η λιακάδα υποστηρίζει στηρίζει κάθε τι που αφορά τα ζώα. 
σύνδεσμος https://www.facebook.com/nandia.hatzissava?hc_location=stream


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: