Σελίδες

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

25 ατάκες που δεν τις λες βρε αδερφε ...αν τις πεις μάθε τι λέμε και τι εννοούμε

το κέιμενο μου δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό ipen.gr
25 πράγματα που δεν λες μετά το σεξ ΠΟΤΕ στην παρτερνέρ σου !
Να τι σκεφτόμαστε όταν μας ρωτάτε τα παρακάτω  :
Πώς σου φάνηκε;"
Τι σας απαντάμε :  υπέροχος
Τι εννοούμε :τώρα θα το αναλύ;ουμε στις 4 τα ξημερώματα ; δεν νυστάζεις να ξεραθείς στον ύπνο να κοιμηθώ και εγώ;.
"Ελπίζω να μην το μετάνιωσες. Το μετάνιωσες;"
Τι σας απαντάμε: όχι βέβαια !
Τι εννοούμε :θα με κάνεις να το μετανιώσω αν συνεχίσεις τις ερωτήσεις!
"Όντως τελείωσες;"
Τι σας απαντάμε :  μα και βέβαια αγάπη μου
Τι εννοούμε :  όχι αλλά νομίζω πως αξίζω το όσκαρ για καλύτερη ερμηνεία της χρονιάς!
"Τι ώρα θα το ξανακάνουμε;"
Τι σας απαντάμε : Σε λίγο
Τι εννοούμε : ώχου πρόγραμμα θα βάλουμε ρε φίλε σήμερα ;
"Ήμουν σίγουρος ότι θα είσαι ηφαίστειο στο κρεβάτι"
Τι σας απαντάμε : ....
Τι εννοούμε : μάλλον σε λάθος άνθρωπο απευθύνεσαι φιλαράκο για ιταλία πάμε από το λιμάνι της Πάτρας!
"Μακράν το καλύτερο σεξ που έκανα φέτος"
Τι απαντάμε : Αλήθεια ;
Τι εννοούμε : Κατάλάβα μακρύς ο καιρός που πέρασε από την τελευταία φορά που συνουσιάστηκες !
"Σ΄αγαπώ"
Τι απαντάμε : Και εγώ
Τι εννοούμε : ελπίζω να κοιμηθούμε σε λίγο επιτέλους!
"Ήθελα περισσότερη ώρα με σένα από πάνω"
Την επόμενη φορά να βγάλεις ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα και να αγοράσεις κι ένα καινούργιο χρονόμετρο.
"Στ' ορκίζομαι, δεν μου έχει ξανατύχει"
Τι απαντάμε : δεν πειράζει αγάπη μου !
Τι εννοούμε :  δεν είναι η πρώτη φορά αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα !
"Έχω φοβερό πονοκέφαλο"
Τι απαντάμε : δεν πειράζει αγάπη μου σε καταλαβαίων
Τι εννοούμε : ενώ ο δικός μου πονοκεφάλος σε πειράζει ε;
"Θα σε πείραζε να φύγεις σε λίγο; Έχω άπειρη δουλειά"
Τι  απαντάμε : σε δέκα λεπτά έχω φύγει και εγώ έχω κάτι δουλειές ...Ασε και έχω αργήσει αγαπάκι .
Τι εννοούμε : Μην μου ξανατηλεφωνήσεις !
"Μου φέρνεις λίγο νερό;"
Τι απαντάμε : Αμέσως που είναι η κουζίνα σου;
Τι εννοούμε : Δεν είμαι η μαμά σου !Υπάρχουν και καλύτερες στιγμές να μου πεις πως σου λείπει !
"Έχεις κάνει εξετάσεις πρόσφατα;"
Τι απαντάμε : Εσύ;
Τι εννοούμε : Εσύ;;;
"Ξέρω γιατί δε μιλάς. Έχασες τα λόγια σου μαζί μου"
Τι απαντάμε : Σκέφτομαι !
Τι εννοούμε :Σκέφτομαι πως δεν είδες την κυτταρίτιδα μου και την άβαφη ρίζα μου !


"Αυτά τα κιλάκια στην περιφέρεια, τι θα 'λεγες να τα χάσεις;"
Τι απαντάμε : Εχω ξεκινήσει διατροφή .
Τι εννοούμε :Ενώ τα δικά σου παχάκια σκοπεύεις να τα κάνεις κάδρο αγάπη μου ;
"Δηλαδή τώρα είμαστε μαζί;"
Τι απαντάμε : Μα ναι είμαστε μαζί !
Τι εννοούμε :Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση σου !
"Σε παρακαλώ άλλη φορά να είσαι λίγο πιο αθόρυβη"
Τι απαντάμε :Συγνώμη θα το προσπαθήσω .
Τι εννοούμε :Και δεν σε ενοχλεί το ζευγάρι του τρίτου που τους ακούει όλη η γειτονιά;
"Έχω πάει με πολλές γυναίκες, αλλά σαν κι εσένα..."
Τι απαντάμε :Με κολακεύεις !
Τι εννοούμε : Εννοείται σαν εμένα καμιά !
"Ούτε με την πρώην μου δεν είχαμε τέτοια χημεία στο κρεβάτι"
Τι απαντάμε : Δεν χρειαζόταν να το πεις .
Τι εννοούμε : Ακόμη κολλημένος είσαι μαζί της!
"Θέλω να μείνουμε μαζί"
Τι απαντάμε : Ναι και εγώ θέλω !
Τι εννοούμε : Αμάν θα προλάβω να βρω σωστό κομμωτή για τον γάμο;
"Μη μιλάς. Θέλω ν' ακούσω την καρδιά σου να χτυπάει"
Τι απαντάμε : Και μένα μαρέσει να ακούω της καρδιάς σου τους χτύπους
Τι εννοούμε : Και μένα μαρέσει να ακούω της καρδιάς σου τους χτύπους!
"Δεν πιστεύω να κουράστηκες. Δεν θα κοιμηθούμε απόψε"
Τι απαντάμε : Οχι βέβαια
Τι εννοούμε : Ελπίζω να ανταποκριθείς στις γλυκές απειλές σου και να μην έχω άδικα αύριο πρωί μαύρους κύκλους!
"Μπορούμε να κοιμηθούμε τώρα;"
Τι απαντάμε : Ναι αγκαλίτσα .
Τι εννοούμε : Αγκαλίτσα ;
Κάπου εδώ παίζουν δύο τινά με το κορίτσι με κάθε ειλικρίνεια που μας διακρίνει : έπαιξες και έχασς και δεν θα την ξαναδείς ή για δικούς της ανεξήγητους λόγους θα σου ξανατηλεφωνήσει γιατί άβυσσος η ψυχή της γυναίκας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: