Σελίδες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Ραντεβόυ με ένα μικρότερο

Μια ακόμη περιπέτεια, ένα ραντεβού θεόστραβο έλαβε μέρος και χώρα στις μέρες της wannabe πριγκήπισας.
Είπαμε καιροί δύσκολοι,η κρίση μας φέρνει πιο κοντά και μάλλον θα πρέπει να συμπληρώσω δελτίο τζόκερ άμεσα. Κάτι μου ψυθιρίζει γλυκά και ναζιάρικα στο αυτάκι μου πως θα κερδίσω.
Θα ομολογήσω πως σε αυτό το ραντεβού δεν χρειάστηκε να με πείσουν. 'Hθελε τρόπο και όχι κόπο.Ο νέος με την κυριολεκτική έννοια της λέξης ήταν ένα  όμορφο νέο παλικάρι, όπως λέμε της γενιάς μου.
Στο πρώτο ραντεβού πήγαν καλά,μόνο που, να, γυρίσαμε σχεδόν ξημερώματα. Πάλι καλά που έχω back up ύπνου και ξεκούρασης. Οι αντοχές αλλάζουν στα δεύτερα νιάτα μας.
Στο δεύτερο βγήκαμε, έφαγε όλο το μενού και τον σερβιτόρο αλλά σε μια ωρίτσα πεινούσε και σταματήσαμε για σουβλάκιον. Το χρυσούλι μου 4 από όλα τσάκισε και ήπιε όλο τον Βόσπορο να ξεδιψάσει.
 Χμ με φαντάστηκα πάνω από 4 κατσαρόλες και 6 ταψιά και ένας κόμπος έκανε την παρθενική του εμφάνιση στο στομάχι μου.
 Εννοείται πως επιστρέψαμε με τα πρωινά δρομολόγια των σχολικών που είχαν ξεκινήσει.
 Στο τρίτο ραντεβού χρειάστηκα να ξεκινήσω την μέρα μου με μεσημεριανό εγερτήριο στις 4 το απόγευμα. 
Ο καφές στο αριστερό χέρι μου έγινε η προέκταση του και δεν μπορούσε να λειτουργήσει ο εγκέφαλος μου πριν τις 6 το απόγευμα. Τέτοια κούραση ούτε στις πανελλαδικές πριν χρόνια  δεν είχα ζήσει. 
 Ξανάρχισα να έχω ερωτικές σχέσεις με το κρεβάτι μου.Η αιτία πως σε κάθε επιστροφή μου από τα ραντεβού ακόμη και ο Demon από τα vampires diaries έχει κοιμηθεί.
Στο πέμπτο πια ραντεβού δεν μπορώ, δεν αντέχω άλλα ξενύχτια σε χλιδάτα μπαροκλαμπάκια με ήχους που ανασταίνουν νεκρούς και κόσμο που δεν ξέρει πια να διασκεδάζει. 
Με το μπαρδόν δηλαδή αλλά και εγώ στις εποχές μου ξενύχτησα, βγήκα, γύρισα ξημερώματα αλλά περνούσα καλά. Το να στέκεσαι σαν την καρυάτιδα της ακρόπολης, με ντύσιμο που θυμίζει καρικατούρα και όχι γυναίκα, και λουσμένη με όλο τον HondoCenter ισορροπώντας σε 20ποντους κοθόρνους παριστάνοντας την ντίβα ...sorry last year.
Κανείς πια δεν χορεύει. Κρατούν με ένα χέρι ξερό το ποτό τους και ατενίζουν το απέραντο σκότος του μπαρόκλαμπου. Και στα ελληνικά να γίνεται ο κακός πανικός με τον ατελειώτο πόλεμο της χαρτοπετσέτας και της ξανθιάς λυκνίζουσας σε μπάρες και πασάλους. 
Sorry been there done that . Ναι το έχω κάνει αλλά όχι κάθε μέρα και κάθε βράδυ.
Θες να περάσεις και μια ώρα κάνοντας κάτι tre banal ναι αλλά το αγαπώ.Βόλτα στη θάλασσα με ηρεμία και ησυχία. 
Στο τέλος είπα πως θα τρέχω στους πλαστικούς και στους δερματολόγους να διώξω τον μαύρο κύκλο.Δεν έχω χρήματα διότι είμαι μια φτωχή πλην τίμια πριγκήπισα. Στο τελευταίο ραντεβού το άφησα έξω από τα everest στο σύνταγμα.Έμαθα πως η μαμά του τον αναζητά μέσω του χαμόγελου του παιδιού.
 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια: