Σελίδες

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Κάλλη μια γυναίκα που λατρεύει η Φωτεινή Λιακάδα γιατί είναι μια σούπερ γυναίκα χωρίς καν να το ξέρει η ίδια ...και προλαβαίνει τόσα που ούτε ο σουερμαν θα μπορούσε ...


Είχα την "φοβερή" ιδέα να σταματήσω από την δουλειά, βέβαια πριν 6 έτη,
όταν τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Ήθελα βλέπετε να κάνω οικογένεια.
Είχα ήδη ένα παιδάκι και για να κάνω δεύτερο και να παραμείνω στην εργασία μου
δεν γινόταν.

Τα γνωστά...

Με το που έκλεινε ο χρόνος μετά την γέννα με περίμενε μια ωραιότατη απόλυση. Αλλά,
είπαμε, είμαι περήφανος άνθρωπος και έφυγα όπως ήθελα εγώ να φύγω. Βλέπεται, ήμουν
η μόνη που είχα παιδιά σε ολόκληρη επιχείρηση. Ωράριο; Τι είναι αυτό; Τρώγεται;
"Τι να κάνουμε έτσι είναι η δουλειά". Και να 10ωρα... Και να 12ωρα...
Και να και Σάββατα και Κυριακές!! Και όχι μόνο μετά γέννας, αλλά πριν.
Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης δηλαδή. Αμέ!!

Καθόμαστε για λίγο διάστημα σπίτι μας λοιπόν και μια ημέρα λέμε να κάνουμε την απόπειρα
να βρούμε πιο αξιοπρεπές περιβάλλον εργασίας από την τελευταία. Επίσκεψη σε μεγάλη διεθνή
εταιρεία.

"Το βιογραφικό σας μας κάνει. το δείγμα εργασίας σας επίσης. Μία ερώτηση μόνο.
Σκέφτεστε να κάνετε και άλλο παιδί;"

Ο ουρανός μου ήρθε κατά κέφαλα. Ναι ήθελα να κάνω και δεύτερο παιδί. Τι απαντάμε;

"Αυτό μόνο ο Θεός το ξέρει" ...και γειά σας...

Δηλαδή, με το που γίνεσαι μάνα ξαφνικά ο επαγγελματικός ορίζοντας δείχνει τόσο μα τόσο
μουντός! Εκτός, κι αν είσαι εσύ το αφεντικό. Ε ναι εκεί τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Εν μέρη πάντα...

Γνωρίζετε πολλές γυναίκες που έχουν κρατήσει το επαγγελματικό τους βάθρο και παράλληλα
και τον ρόλο της μαμάς; Κι όταν λέμε ρόλο μαμάς... όχι part time μαμάς. Μην μου πείτε
λοιπόν για νταντάδες που μεγαλώνουν τα παιδάκια των full working time mommys
γιατί θα διαφωνήσουμε.







Δεν υπάρχουν σχόλια: