Σελίδες

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

τα ημερλόγια μιας πριγκήπισας εν σωτήριο έτος 2013




 μου το έλεγε η μαμά μου βρες ένα καλό παλικάρι με λεφτά να το πάρεις . τίποτα εγώ παιδί μου αγύριστο κεφάλι ήμουν είμαι κ αμφιβάλλω αν θα διορθωθεί στο μέλλον . 
μικρό και χαριτωμένο κοριτσάκι δεν ήθελα να γίνω πριγκήπισα . ήθελα να γίνω δασκάλα αγγλικών .η βασιλομήτωρ μαμά είχε άλλα σχέδια για την πρωτότοκη . δεν κάθισε τσάμπα 9 μήνες στο κρεβάτι για να μην γίνω αυτό που ήθελε εκείνη . μάνα άλλωστε ξέρει το καλύτερο για το παιδί της . γιατί βάλαμε γνωστούς κι λυτούς κ δεμένους να μην σου πω για να μπω στο αρσάκειο ? άλλωστε μια μελλοντική σύζυγος δικηγόρου είχε την τριλογία μπαλέτο,γαλλικά και αρσάκειο . φουλ εξοπλισμένη ήμουν η αρσακειάς . όμως όπως σε κάθε παραμύθι είχαμε και το εφεδρικό σχέδιο . αν δεν γίνεις δικηγορινά θα βρεις ένα καλό παιδί από την νομική να εξασφαλιστείς . αλλά εγώ γαρ αγύριστο κεφάλι δεν έκανα τίποτα . προτίμησα να σπουδάσω δημοσιογραφία , να βρω την κλίση μου στην φωτογραφία και να ανακαλύψω το ταλέντο μου καλές δημόσιες σχέσεις κοινώς να σε πουλώ και να σε αγοράζω . 
τα κατάφερνα μια χαρά . σε κάθε δουλειά που μου άρεσε όμως δεν κατάφερα να μείνω γιατί δεν ήθελα να ανήκω στην κλίκα . εκείνη τη κλίκα που κάνει κουμάντο πέρα από το πόσο καλή είσα στην δουλειά σου . 
Βρέθηκα απολυμένη και άνεργη και πια χωρίς επίδομα ανεργίας . περιττό να πω πως πια τα έχω παίξει όπως λέμε λαικιστί και νεανιστί η πριγκήπισα . Βρέθηκα άνεργη σε μια πόλη που πια δεν είναι για κοπέλες φτωχές πλην τίμιες και άνεργες , μην το ξεχνάμε . 
και πήρα την μεγάλη απόφαση στα 35 μου . έχω βγάλει απέξω καλοκαίρια .....
ναι θα γίνω πριγκήπισα τελικά . 
ναι θα βρω τον πριγκήπα μου .
θα παρατήσω την κενή ζωή μου ως ανεξάρτητη δυναιμιή χειραφετημένη γυναίκα τύπου carrie brandsow . ναι θέλω να γίνω πριγκήπισα και αυτή είναι η πρώτη μου σελίδα του πριγκηπικού μου ημερολογίου . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: