Σελίδες

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Το τέλειο ζευγάρι .ιστορία bartending 6




" Ναι όλοι μας χαρακτήριζαν το τέλειο ζευγάρι.Πληρούσαμε τις κλασικές προυποθέσεις ιλλουστρασιόν εξώφυλλου σε μηνιαίο περιοδικό. 
Μπήκα στην νομική με τα χίλια ζόρια και πιέσεις της μητέρας μου .Πάρε το πτυχίο σου και ας μην ασκήσεις ποτέ το επάγγελμα.Δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται και πότε θα σου φανεί χρήσιμο.Ταρώ και φλυτζάνι του καφέ μάλλον είχε διαβάσει.
Με τον άντρα μου , πρώην σε λίγες μέρες με την βούλα του νόμου και του κράτους, γνωριστήκαμε στην σχολή.Λογικό ίδιος χώρος ίδιο πρόγραμμα ίδιο αντικείμενο σπουδών και ερωτευτήκαμε μπαμ και κάτω ,έτσι μωράκι μου φευγάτο που λέει και άσμα .Μια φοιτητική ζωή βγαλμένη από παραμύθι .Ο αρραβώνας έγινε με όλες τις τιμές και τα ανάλογα βεγγαλικά.Ότι αρμόζει και αξίζει σε ένα μοναχογιό και γόνο πλούσιας οικογένειας και κληρονόμος μεγάλου δικηγορικού γραφείου. Χατήρι δεν του χαλούσαν και για αυτό δεν έφεραν αντίρρηση στην σχέση μας.Αρκεί που τον έβλεπαν ευτυχισμένο με κάποια που δεν ήταν από μεγάλο τζάκι και δεν είχε τρανή καταγωγή και τρανταχτό επώνυμο.Ξέχασα να σου πω πως όλοι μας έχουμε καταγωγή και επώνυμο.
Σαν είχε δει κάτι η μητέρα μου είπε την σοφή κουβέντα μάθε τέχνη και άστην και αν πεινάσεις πιάστην. Να "χωθείς" στο γραφείο του και όχι σαν δικηγόρος γιατί σε βλέπω δεν το θες ,ακόμη.Ανάλαβε την γραμματεία και το τμήμα δημοσίων σχέσεων .Μην μείνεις στο σπίτι χαρωπή νοικοκυρά με μανικιούρ και κομμωτήρια .Δεν ξέρεις πως θα τα φέρει η τύχη και αν στραβώσει ο γάμος σου να μείνεις μόνη ,άφραγκη με παιδιά στην αγκαλιά.
Ο γάμος έγινε σε εκκλησία του κολωνακίου με όλες τις τιμές που αρμόζουν.Νυφικό υπερπαραγωγή ,γαμπρός κούκλος ,τελετή με μια εκκλησία που ασφυκτυούσε από καλεσμένους, φωτογραφίες ,χειραψίες ευχές,δεξίωση υπερθέαμα.Τότε μου φάνηκαν μεθυστικά όμορφα, σαν ταινία.Και έτσι κύλησε η κοινή μας ζωή.΄Ηρθε το πρώτο παιδί ,παιδί ενός μεγάλου έρωτα .Κάθισα για λίγο καιρό σπίτι, να το χορτάσω το μωρό ,να το δω να μεγαλώνει ,να κάνει τα πρώτα του βήματα.Καταλαβαίνεις. 
Επέστρεψα στην δουλειά και ξανά έμεινα έγκυος .Διπλή χαρά στο σπιτικό μας γιατί εκείνη την περίοδο η δουλειά πήρε μια σοβαρή υπόθεση με πολύ καλή αμοιβή και επιτυχία και αναγνωρισιμότητα των κόπων που έκανε ο άντρας μου.
Η ζωή μας κυλούσε όμορφα,γλυκά, οικογενειακά .Εντάξει είχαμε και τις δύσκολες στιγμές μας όπως όλα τα ζευγάρια.Οπως λένε και οι παλιές το σπίτι και την οικογένεια η γυναίκα τα κρατά και τα κουμαντάρει.
Μια μέρα έρχεται στο σπίτι .Μου λέει πως θέλει να χωρίσουμε έχει ερωτευτεί κάποια άλλη .Εκείνη την ώρα δεν θυμάμαι ακριβώς τι έγινε.Επικρατεί μια θολούρα στο μνημονικό μου.
Πήρα τα παιδιά και έφυγα.
Επέστρεψα στο πατρικό μου.
Δύσκολα φεγγάρια και δύσκολες στιγμές.
Το διαζύγιο μας ήταν και αυτό ροκ.Με ανάλογες σκηνές από ταινίες από τον πόλεμο των Ρόουζ.Ευτυχώς η καλή μου νεραίδα ή ο φύλακας μου άγγελος μου έστειλε έναν πολύ καλό δικηγόρο .
Οι καλές δημόσιες σχέσεις που είχα αναλάβει τόσα χρόνια στο γραφείο απέδωσαν καρπούς.
Νέα δουλειά στην θεσσαλονίκη νέα αρχή για μένα και τα παιδιά.Οχι ακόμη νέος έρωτας .Είναι νωρίς και νωπές οι πληγές.
Εχω για ένα τελευταίο δικαστήριο που οριστικοποιεί την διατροφή των παιδιών και έχω φύγει από την αθήνα.
Απορώ με τους ανθρώπους που μένουν ακόμη στην πόλη .
Είχε δίκιο η μητέρα μου.Πάντα πρέπει να ακούμε την διαίσθηση μας οι γυναίκες.Σπάνια κάνει λάθος."






Δεν υπάρχουν σχόλια: